فروشگاه ناین (9) فعالیت خود را در اواخر سال 91 بر پایه فروش سنتی (غیر اینترنتی ) و دراوایل تیرماه 93 به صورت اینترنتی با هدف ارائه بهترین کالاها و خدمات آغاز کرد. ودر حال حاضر به هر دو صورت ممکن مشغول ارائه خدمات به مشتریان است.
در فروشگاه بخش های جامعی از کالاهای دیجیتال از جمله موبایل، تبلت، کامپیوتر، نرم افزار، صوتی و تصویری، دوربین و هر کالایی که مربوط به کالاهای دیجیتال است در نظر گرفته شده است. که این امر خود نیز سبب شده تا محصولات این فروشگاه از به روزترین و بهترین محصولات بوده و تمامی کالاها دارای قیمت و کیفیت مناسب باشند.
فروشگاه ناین تلاش میکند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربریهای متفاوت آنان را برآورده سازد.ارائه قیمتهای کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویتهای فروشگاه است. کامپیوتر ناین با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین کنندگان، میکوشد امکان ارائه پایینترین قیمتها و بهترین خدمات را فراهم آورد. طرحهای مشوق خرید همواره مورد توجه مشتریان بوده و فروشگاه ناین نیز به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود همواره تخفیفهای قابل توجهی را در قالب طرحهای مختلف مشوق خرید برای آنان در نظر میگیرد. کیفیت و سهولت استفاده از وب سایت ناین و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهمترین و با اولویتترین موضوعات در فروشگاه ما بوده است.و حال آن که فروشگاه ناین نهایت تلاش خود را به عمل میآورد تا با ارائه باکیفیتترین و بهروزترین سرویسهای مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیندهای بررسی، انتخاب و خرید کالا در وب سایت مان، خدماتی شایسته و تجربهای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورد.
مرکز امور مشتریان فروشگاه ناین به منظور ارایه بهتر خدمات به مشتریان و ارتباط مستقیم جهت خدمات پس از فروش در شهر بیرجند افتتاح شده است و مشتریان میتوانند در صورت تمایل برای استفاده از خدمات پس از فروش مانند ارجاع برای تعمیر، تعویض کالا و یا باز پس دهی سفارش به این مرکز مراجعه کنند.
نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما ما را در خدمت رسانی بهتر یاری میکند.